Als au-pair naar Zwitserland - Reisverslagen van Marcelle Burbank - WaarBenJij.nu Als au-pair naar Zwitserland - Reisverslagen van Marcelle Burbank - WaarBenJij.nu

Als au-pair naar Zwitserland

Hoewel de naam van de blog nog steeds 'marcelleinzweden' is, ga ik volgende week toch echt vertrekken naar Zwitserland. Ik zal daar gaan werken als au-pair in een half Vlaams/half Amerikaans gezin met 2 jongens. Een van 1 en een van 3 jaar oud. Het gezin woont vlakbij Lausanne, aan het meer van Gèneve. In principe blijf ik een jaar in Zwitserland, maar ik zal af en toe in Nederland komen bijvoorbeeld met kerst. Ik hoop dat jullie mijn verhalen zullen volgen op deze site en vooral vaak een reactie achterlaten!

Recente Reisverslagen:

02 April 2013

Skien, toboganning en een gezellig paasweekend

28 Februari 2013

Na een lange tijd..

10 Augustus 2012

Zomervakantie in Nederland

09 Juli 2012

Zomer, EK, Maayke en mama op bezoek

11 Juni 2012

Ritje ambulance, ziekenhuis & papa en mama
Marcelle

Actief sinds 26 Dec. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 73662

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2011 - 28 April 2013

Als au-pair naar Zwitserland

14 Januari 2010 - 09 Juni 2010

Studeren in Linköping!

Landen bezocht: