Na een lange tijd.. - Reisverslag uit Lausanne, Zwitserland van Marcelle Burbank - WaarBenJij.nu Na een lange tijd.. - Reisverslag uit Lausanne, Zwitserland van Marcelle Burbank - WaarBenJij.nu

Na een lange tijd..

Blijf op de hoogte en volg Marcelle

28 Februari 2013 | Zwitserland, Lausanne

Het is een schande, ik weet het, zoooooo lang niet geschreven en geen verhaaltjes op de site! Terwijl ik het een jaar lang zo trouw bij gehouden heb.. Ik zal even een korte update geven. Ik ben nog steeds in Zwitserland, nog steeds als aupair voor dezelfde familie. De jongens zijn nu 2,5 en 4,5 en dat maakt het wel een stuk makkelijker nu. Ze kunnen erg leuk en lief samen spelen, hoewel de broer-ruzies er ook wel zijn natuurlijk, maar ook dat hoort er bij. Mijn dagindeling is ook nog steeds hetzelfde, de jongste gaat sochtends naar de creche en de oudste gaat nu sochtends naar de basisschool. ’s Middags en ’s avonds zorg ik voor ze.

Ik heb sinds augustus niet meer geschreven en ik heb veel meegemaakt sinds die tijd. Mooie wandelingen gemaakt in de zomer, ik heb Via Ferrata gedaan (bergbeklimmen) en canyoning. De meeste dingen deed ik met Rosemarie, ik vond het dan ook erg jammer dat zij na de kerstvakantie niet meer terug kwam naar Zwitserland. Elke maand ging ik ook wel een weekendje naar Nederland, meestal was de hoofdreden dat Jochem en ik elkaar dan konden zien. Ook kreeg ik veel bezoek, de twee vorige aupairs van de familie Katrien en Marielle kwamen langs. Mama is gekomen, Jochem is langs geweest en Desiree ook. Erg leuk en gezellig!

Sinds december ga ik bijna elk weekend weer skien. Ik kom het meest in Villars, maar ook ben ik in Verbier geweest en een weekend in Chamonix. Afgelopen week ben ik met de familie mee geweest op wintersport in Crans Montana. Het skien gaat erg goed, ik heb geen lessen meer genomen maar omdat ik vaak ski met mensen die beter zijn als ik, heb ik daar veel van geleerd.

De einddatum van mijn tijd hier, is nog niet helemaal duidelijk. Het hangt van verschillende dingen af. Ik verwacht dat het ongeveer over 2 maanden gaat zijn. Hoewel ik Zwitserland en de kindjes ga missen, kijk ik er ook naar uit om weer in Nederland te komen wonen, dichtbij iedereen☺ !

Veel liefs,
Marcelle

  • 04 Maart 2013 - 16:05

    H.H.Klein Ikkink:

    Je bent er dus nog en kerngezond.En ook nog steeds razend enthousiast.Fantastisch dat je dit alles kunt meemaken. Hier alles redelijk naar wens. Het tijdstip van de verhuizing hangt nog in de lucht. Zeer bedankt vboor je verslag, het ga je goed. Groetjes, Klik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcelle

Actief sinds 26 Dec. 2009
Verslag gelezen: 1038
Totaal aantal bezoekers 73659

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2011 - 28 April 2013

Als au-pair naar Zwitserland

14 Januari 2010 - 09 Juni 2010

Studeren in Linköping!

Landen bezocht: